zaterdag 23 januari 2016

juf Joyce

Gedurende 3 weken kregen we les van juf Joyce. 
Hieronder vind je haar ervaring in onze klas: 

Ik reed vol enthousiasme naar Zwevegem om er mijn laatste stage in te zetten, dit in de klas 5A.
Toen ik ging observeren bleek al snel dat het een energieke en enthousiaste klas was. Ik leerde dan ook snel de leerlingen beter kennen. Het thema over bruggen liet niemand koud. De leerlingen gingen opzoek naar diverse bruggen in hun omgeving. Zo vonden we bruggen op geld, onze gom, onze lat, ..
Ze onderzochten en experimenteerden ook hoe ze een zelfgemaakte brug zo sterk en stevig mogelijk konden bouwen. Dit konden ze natuurlijk niet doen zonder het zelf te proberen. Met karton, rietjes, wc-rolletjes, .. maakten ze stevige constructies.
Het muzisch project bleek voor vele leerlingen een leuke ervaring te zijn. Niet alleen voor hen, maar ook voor ons waren dit leuke namiddagen.


Het was amusant om deze klas iets bij te brengen doordat ze telkens actief meewerkten. Ik vond het ook fijn om steeds na de lessen de bekende gezichten van de medestudenten te zien, een babbeltje te slaan en om raad te vragen. Ook de mentoren stonden telkens paraat om hulp te bieden. 


Bedankt juf Joyce en veel succes in je verdere onderwijscarrière!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.