zondag 13 september 2015

Hallo, ik ben Amandine!

Hallo, ik ben Amandine.
Ik ben 10 jaar.
Mijn hobby’s zijn paardrijden en tennis.
Mijn lievelingseten is spaghetti.
Ik heb twee broers, Alexandre en Henri.
Mijn oudste broer Alexandre is 8 jaar en mijn jongste broer Henri is er 5.
Ik heb ook een zus Giselle.
Zij is 4 jaar.
Met mijn kleine zus speel ik graag paardje.
Mijn broers en ik spelen tijdens het weekend af en toe eens op de WII U.
Als huisdieren hebben wij twee honden en een poes.
Onze honden zijn Border Collies en noemen Zula en Oona
en de poes Chipie.
Soms mag ik van mama en papa iets langer opblijven tijdens het weekend om nog een gezelschapsspelletje te spelen.  Dat vind ik leuk!
Ik speel graag in de tuin met de honden.
Voor Zula gooi ik een bal waar ze dan om loopt en terug brengt als ze zin heeft, en met Oona doe ik touwtje trek.

20150716_163002.jpg DSC01607.JPG
Caramia uit de manège ‘t Gavergoed. Zula en Oona in hun mandje.

DSC01055.JPG


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.