zondag 13 september 2015

Hallo, ik ben Vewanch

Hallo ik ben Vewansh en ben 9 j.
Ik speel graag op WII,
mijn favoriete programma’s zijn: ketnet king size ,

 nicklodeon, Colors en KIX .


Ik kijk niet zo graag nieuws en
ook niet naar sport.

Mijn beste vak is spelling want ik ken de woorden van buiten en ik heb heel wat trucjes gekregen van mijn vorige juf en mijn nieuwe juf is ook wel heel lief maar ik ken haar niet niet zo goed. Dansen doe ik graag en ook voetbal en basket. Lang geleden kon niet zo goed sporten maar nu word ik veel beter en sportiever in sporten. School vind ik eigenlijk leuk want je leert nieuwe dingen bv: frans, over geschiedenis leren,cijferen, ...en zo.
Mijn favoriete eten is spaghetti, kippenbolletjes met frieten en appelmoes.  
Ik kom van Heule Watermolen en heb een trucjesdoos. Daar had ik bijna niemand om met mij te spelen en nu wel bijna iedereen vond me lief.  





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.